Sunday, August 22, 2010

Bulan yang Mulia..

  Ramadhan al-Mubarak, bulan yang mulia.. =) bila tiba je bulan ni.. Emosi aku terawang2.. Rindu sangat kat arwah.. di kejutkan sahur, dibacakan niat puasa dan disuapkan makan time berbuka.. I'm the most lucky daughter in the world tp aku mcm x bersyukur kan...aku x sedar dialah kekuatan untuk aku terus menapak bukannya orang  lain.. Mencintainya buatku akui hidupku lengkap, terisi tapi papa.. anakmu ini terlalu manja.. perlukan bimbingan dan dorongan dari lelaki yang pekertinya jujur dan mulia sepertimu..

back to the topic.. azam aku bulan nie.. teruskan hidup dengan cinta dan mengejar cita2.. aku dah terlebih sygkan dia kan.. smpai sekarang aku pon masih sayang dia sgt2.. ku harapkann sinar ramadhan nie menguatkan semangatku yang dah terlalu down nie.. tbe2 aku jadi angin stu badan.. well manusia x semua dapat jadi cool..

 Aku nie nmpk je kuat tapi cukup sensitif.. maaf ye.. aku bukan hidup seorang, aku hidup dengan orang jadi aku kena ada tanggungjawab.. raya plak dah nak dekat, raya ke x raya sama jew kan.. dah 8 tahun aku x rasai nikmatnya hari raya.. sedih dan sayu je.. harap raya tahun ni x mcm dlu lg.. lagpon tahun nie balik Kelantan jumpe Tokku.. saya rindu kat mereka di sana..


setiap malamku sebelum tertutupnya dua mataku dan terpisahnya roh dari jasadku.. akan sentiasa ku ingatiMu.. walaupun aku cuai, lalai dan leka..

"Ya Allah.. Sesungguhnya rinduku, kasihku, hanya untukmu, kuatkan semangatku, azamku dan nawaitu hatiku, hindarilah aku dari api yang membakar dalam hati dan tempatkanlah kekasih hatiku di kalangan kekasih2 Mu Ya Tuhanku"..

No comments: