Monday, August 30, 2010

Still Tough..

Putus??? Ya, akhirnya orang yg mengaku menyayangi aku dan mengaku cintakn aku memutuskan ikatan ini.. Maka, pabila ia terputus moodku jadi x menentu.. dah lama x rempit lek kuantan.. dan ptg semalam dengan keadaan yang x terkawal, hati yg pilu dan hiba aku membawa motor Kriss blueku blk.. Start perjalanan sampai ke Gambang aku menagis semahu2nya.. Hinggalah air mata itu kering.. aku biarkan dia menjadi sejarah yang tidak akan aku ingat lagi..
Muslim, aku mmg sygkan dia tapi aku xnk dah syg dia.. akan aku pastikan hati ini xkan mengingatinya. akan ku biarkan hidup aku bahgia dgn orang yang berhak menyayangi aku selamanya.. betul cakap orang, umur sama nie xelk.. ego pon tinggi.. Matang pon tidak.. So, aku nak cari yang lg tua.. opss.. xnk cari sekarang.. Aku nak biarkan waktu menentukan..
Allah itu Maha Adil.. mungkin apa yang berlaku ada hikmah.. akan ku tunggu hikmah yang datang.. Puasa kali ini menyedarkan aku ttg hidup yang baru..

2 comments:

D said...

aku ade dgn kau..be strong k

Jue said...

Thanks sist.. Leaving him is the right decision.