Friday, November 5, 2010

kenangan lama sudah terbuang

hari ini aku belek2 blog aku... bru ku sedar mang byk entry aku tujukan kan kat muslim... yelah.. hati aku mang syg kat dia satu ketika dulu tapi rasa tue dah hilang... mungkin sebab apa yang berlaku dan aku xnk benda yang sama berulang berpuluh kali... serik bercinta??? entah lah... setiap yg dtg pasti akn pergi juga... aku kne terima semua tue.. eventhough aku syg mereka byk mana pon klu bukan jodoh ttp x bersama...

aku???? masih berada di satu landasan yang ada lorong2 yang cukup berliku... aku perlu pilih dan perlu lalui semua tue.. kadang2 aku penat tp xpelah kan semua tok msa depan aku.. bukannye org len...

tentang dia yang aku syg sekarang.. honestly aku xberani nak  ungkap kata cinta yang melampau cam aku pnh bt kat muslim.. aku sendiri tkt hati aku kembali terluka.. aku xnk lg menagis cam org giler.. cukuplah pe yang berlaku dulu..

now??? study lar jue... semalam ko dah mls.. rini ko kne pulun... every step ko kne igt... dah lar tue.. masalah ko dah settle kan.. yang tggl cume ko perlu abeskan sem nie...


s/s:-  study mode...

No comments: