Monday, September 27, 2010

A great hepi birthday to u...

hari ini.. lahirnya dua orang insan yang wujud dalam hidupku.. Seorang bernama Mohd Helmey bin Abd Wahid dan seorang lagi bergelar angah atau Muhammad Saifuddin Syazwan bin Ibrahim Lincom (ntah btl ke x aku eja nama drg). mereka di lahirkan pada 27 september tapi tahun lain2..
mulanya nak cerita sal angah.. my best friend forever.. he was the good men, so charming and he was the one who makes me laugh.. tp tue dlulah kan.. selepas dia kembali kepada aweknya. kami dah x rapat.. persahabatan yg dibina runtuh camtue.. padahal ktrg dah kawan dkt 9thn.. kawan ttp kawan angah.. saya xpernah simpan satu pon rasa marah, dendam or wutever fucking feeling.. sy cuma harap we be like before.. maybe kita dah dewasa inginkan hidup yang harmoni. saya pon inginkannya.. teringat impian tiong crew's and our promise to be together whatever happen.. i just wanna wish happy birthday bro, wish u get all happiness in the world.. di murahkan rezeki serta dipanjangkan umur... i will always remember u..
stop about angah skunk ttg diz dude.. Abg Amy ku gelarkannya.. he nice, urmm... stabil dr segi ekonomi.. and i like him b'coz.. dia matang.. tapi cuma suka x sampai tahap nak kan dia or in the feeling.. hati ini masih sakit dan perlukan rawatan..
special tok abg... sy doakan kebahagiaan abg dengan ex gf abg.. bglah peluang kat dia, mungkin dia jodoh abg.. sy cuma pendatang, tumpang berteduh dan sy kena bawa diri sy sekarang.. sy xnk lukakan hati sesiapa, sy minta maaf. mungkin ini bukan hadiah yang abg harapkan tapi inilah yg mampu sy beri untuk kehidupan abg seterusnya. sy x patut ganggu abg, sy xnk abg sedih cam sy.. pape pon.. Happy belated birthday abg.. semoga tercapai cita2, tertunai hajat abg... saya hutang dgn abg satu permintaan.. saya akan tunaikan sebelum saya pergi..

s/s: hidup perlukan pergorbanan... dan yg terkorban adalah aku

No comments: