Tuesday, September 21, 2010

TIRED!!!!

tak taulah kenapa hidup aku sekarang kadang kala serabut kadang kala tenang sgt2... urmm.. its happen again coz love.. love?? what the fucking words?? why i loves this words and why i stick with its.. make me really down and cheer me up.. stuck in and stuck up.. should i go or just leave without any words...
tiba2 tau tahu nak buat pe.. mungkin sebelum ni aku hanya ada dia.. sekarang aku dah tiada dia malah aku dah berjanji tak kan kembali padanya.. tapi.. kenapa masih ada yang meraguinya.. aku tak de sesiapa sekarang.. aku terima org tue sebab aku betul2 dpt rasa org tue sayang aku tp entah siapalah  yg dengkikan aku.. npelah orang xley tgk aku bahgia..PENAT!!! yes aku penat sgt2.. otak aku cukup penat dan aku cukup penat bersedih.. x boleh ke berikan aku kebahagiaan.. berikan aku harapan yang buat aku terasa ingin terus hidup xdelah rasa nak terjun lubuk yu kan.. tp aku kena harus terus tersenyum sambil memandang langit dan bintang.. urm.. aku betul2 perlukan rest yg ckup..
kenyataan yang aku dgr mlm tadi buat aku rasa betul2 nak blah dari jengka.. awk.. klu syg sy jaga sy boleh x?? jangan buat sy cam sampah.. sy nie ade hati dan perasaan.. sy xbt slh pape so.. sy kena makan pe yg sy xbtlah skrg.. sy xpnh ckp awk slh kay.. sy xmenyesal tp sy xnk tggu sesiapa.. klu btl sy jaga bukan buang n jangan bt xtau.. 
test, exam final.. bencinye... penat gan sume tue... nak exam exam dan masa depan.. Papa.. ju nak manja an papa ley?? rindu kat papa sangat2.. manalah nak cari papa sy nie.. :'(

s/s:- try to search new path

No comments: