Wednesday, September 8, 2010

Selamat hari ray


assalamualaikum semua.. hehe.. walaupun hari ini baru 28 hari berpuasa but i wanna wish hepi eid fitri.. Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua.. 
Firstly, jue nak minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki, manalah tahu ada terkurang bahasa serta terlebih kurang dengan korang.. hope so, maafkan lah.. halalkan makan minum jue, ne tau ada hutang dengan korang, so, halalkan lah yek.. Ada termengumpat, tercaci, termaki hamun serta ter ter ter yang len harap ampunkan lah.. 
Second, untuk yang tersayang.. samaada yang hidup mahupun yang sudah lama pergi.. Jue sentiasa sayangkan kamu semua.. Jue doakan kebahagiaan di dunia dan akhirat dan teristimewa buat arwah papaku.. Anakmu ini sentiasa ingin ada denganmu, sentiasa mendoakanmu dan berjanji akan kotakan harapan dan impianmu.. :) buat kekasih yang kini sudah pergi, ku harapkan jalanmu selepas ini lebih mudah tanpa diriku, tiada satu pun perasaan dendam dalam hati.. Ku halalkan setiap janji2 mu, ku halalkan apa yang terkurang atau terlebih dan ku harap kau sentiasa bahagia di samping insan yang layak buatmu.. 
Dan untuk semua kawan2, saya dah lama maafkan anda semua.. hope so, korang enjoy time raya nie.. jangan lupa bwk balik kuih raya banyak2 nt.. waiting u all at jengka dan datang lah umah beraya nanti.. umh sy sentiasa terbuka..
Salam rindu buat Mohd Hafiz ismail yang berada di perantauan. Tiong Crew's not completed coz our chip now at Africa.. rindu sgt sma kamu.. nak sgt lepak dgn Shila, Apez, kamarul, Thalia and angah.. bilalah kan!!!
so, akhir kata.. berhati2 di jalan raya.. pandu cermat jiwa selamat.


s/s :- Ku harapkan raya ni penuh dgn hikmahnya.. menantikan kedatangan seseorang yang bakal bertahkta di hati selamanya.. ku harapkannya...

1 comment:

Al Mumtahan said...

insyaAllah... masa akan menentukan