Thursday, February 25, 2010

Kita kawan jew..

di saat aku penat melayan emosi aku yang berkecamuk kerna study maf yang aku sendiri tak paham pe benda aku study, aku ternampak mamat nie online.. kawan aku ke?? ntah lah, tapi aku pernah kuar gan mamat nie masa dia training kat kuantan.. siapa dia?? rahsia.. tbe2 hati aku sakit dengan mamat nie, yelah.. dulu bukan men msg aku and panggil "baby"..tapi aku xske orang panggil aku baby lepas aku putus dengan muslim tapi mamat nie panggil ley tahan gak, cair hati nie di buatnya.. tapi malangnya, mamat tue muda dari aku, so secara automatiklah dia terkeluar dari carta.. walaupun dia ada ciri2 lelaki idaman hati aku tapi di sebabkan umur dia tak cukup aku terpaksa black listkan nama dia.. di pendekkan cerita, aku bertukarlah fb gan dia.. well, akhirnya.. aku dah tau kenapa dia berubah?? sbb dia ada gurl.. dan aku masih single.. kenapa nak rahsia bro?? kita kan kawan jew.. aku x pernah mintak dia jadik bf aku.. pe lagi nak jadik suami aku.. aku pon dah makin xphm gan peragai manusia nie..

s/s:- aku masih single sbb aku xnak ade kapel. pening beb.. 


2 comments:

Anonymous said...

auchhh..single ke??kalo single nk char kueh teow yg x sedap 2

Jue said...

a'ahh