Sunday, February 28, 2010

Cantik Menarik Ko Memang DA BOOMMMMM!!!!!

Puas HAti beb!!! Thanks for everything.. I love u all.. mang aku puas hati ble dapat pe yang aku nak.. perhh.. bf aku dah berubah jadi makin menawan and menarik.. mula2 aku x yakin nak tukar tapi akhirnya aku berjaya buat keputusan yang bijak.. Thanks to pa'an dan kekawan.. I will remember wut u hav done for me.. 


motor aku berbogel..


boy tolong spray hender motor ku


bahagian2 cover set yang telah di spray..


ekzos motor pon bru beb!! original tue..


dah siap dah.. akhirnya motor aku berubah.. 


mtrku di rasmikan oleh mereka b'2.. shining beb!! 

mang terbaek lah hasil kerja tangan dorunk, nie yang menambah rasa sayang aku kat adek2 aku nie.. korunk mang terbaek lah... dorunklah tempat aku memadu kasih kat jengka.. SAYANG KAMOO!!!

No comments: