Friday, March 5, 2010

Jengka's Team..


aku minat motor?? maybe kot.. aku suke bwk motor laju ble aku dah bengang, nages atas motor sorang2 dan mengimbau kenangan lama.. motor tue byk kenangan kat aku, dari masa aku sekolah menengah sampailah sekarang, motor tue masih setia dgn tuan.. pe aku melalut sal motor nie.. well, aku nak kenalkan kawan2 aku kat jengka nan indah nie, aku dah dok cnie dekat 4 tahun, cam bodoh plak klu x cari kawan org area sni.. AKhirnya, aku dapatlah.. teman lepak, penghibur duka lara dan private pomen tok motor aku.. motor aku xmgkn rosak dengan adanya dorunk...

Pa'an n midah, aku bagaikan org ke3 di antara suami isteri ini.



sapo lah budak nie..

nilah dia sebenar.. azrul 

karok bersama kat mercu.. dashyat klu team nie dtg.. gegar kot..


mereka di tc


 
the moments of us.. together whatever


bersatu hati, sentiasa abadi di hati..

mereka, sering bertambah dari masa ke semasa.. kadang2 aku lupa nama dorunk.. mereka?? x sejahat aku fikirkan, malah lebih baik kerna menghormati aku lebih dari orang lain.. perkataan 'terima kasih' terlalu kecik utk pergorbanan mereka.. well, thanks for have besides me, loving me and always care about me.. xde dorunk mungkin aku dah di baham oleh harimau2 ganas di jengka ini.. disebabkan dorunk aku terselamat dari tangan2 yang x selamat.. Sayang Kamoo Semua!! i'm always be ur sis..

s/s :- len kali aku kenalkan kawan aku kat Quantan plak Tiong's Crew sentiasa di hati..

1 comment:

Al Mumtahan said...

tak ada update ke untuk jengka team?