Tuesday, March 16, 2010

ingin lupakan segalanya

"Menyintaimu.. lebih dari apa pun.. walaupun tiada satu orang pun yang tahu.. Menyintaimu sedalam-dalam hatiku.. Biarpun kini kau hanya kekasih gelapku.. woohooo".. 


lirik ni mengingat aku pada dia.. dia? Mohd Nur Muslim Norhadi.. kadang2 aku inginkan dia, kadang2 aku rindukan dia, aku boleh lupakan dia tapi bila aku nampak dia, aku jadi lemah.. why?? Aku kena lupakan dia, walaupun aku dengan shidi xde hubungan lagi aku kne jaga hatinya.. muslim?? aku pernah sayang dia, aku pernah hidup dengan dia.. kenangan aku dengan dia kat jengka nie banyak, merata.. aku x mungkin dapat lupakan segalanya kalau aku masih di sini..  nie blog aku kan suka hati aku nak luahkan perasaan.. jue.. wakeup.. pe muslim ade.. muslim xde pape.. ade rxz jew.. duit?? pon xde.. aku perlu lupakan dia..  biarkan sejarah die terkubur di pusara damai.. tapi adakah aku mampu???


aku perlu hidup dengan buku baru dan buku akaun bank yang lain.. bosan lah gne maybank ingat nak gne tabung haji plak.. interest tinggi dapat gi haji..  tapi jgn risau muslim, saya xkn lupakan hutang awk dengan saya.. hutang janji ttp saya nak tuntut.. ntahlah perasaan saya jadi kucar kacir tapi dah tenang sekarang.. saya tetap mahukan awk.. boleh kann.. 


so, aku dah blur.. tbe2 perasaan nie bertukar menjadi nak jumpe die mintak hutang.. huhuhu.. tentang si shidi?? aku dah xperlu jaga hati dia.. aku bleh pergi pada org yang aku syg without ada penghalang.. dia halang cinta aku?? maybe itu betul.. skrg aku dah xde penghalang.. so, i will love him until i meet my fate.. h

No comments: