Saturday, May 1, 2010

1 Mei.. kisah bermula..

hari ini.. mula2 ku rasakan hari x ceria.. tbe2.. meletup dan bertukar warna.. terima kasih sebab menghadiahkan saya sesuatu yang paling saya sayang.. spe lagi Mohd Nor Muslim Nor Hadi.. rasa nak peluk2 cium2 kat situ tapi public.. ju watch ur behavior.. huhuhu..

sampai je bandar pusat yang tercinta.. Muslim dan pak tam menjemputku.. masa jumpe die.. nak je peluk buat style mat salleh ble pk dok Malaysia and aku org Islam xjadi.. time ginilah muka aku jadi xbpe nak siap.. masalah2 tapi xpe ahh.. dia kenal aku dah.. dia?? makin hencem dan makin len suara dia.. dah makin serak2 aku dgr.. kurus plak tue..

Muslim.. org minta maaf sgt2 ye.. mungkin org bersalah sebab tinggalkan awak dulu.. org yg buat awk kecewa and sekarang org dah rasa..dan org pon xnk awk kecewa dah.. mekasih sebab balik semata-mata nak jumpe org.. peragai awak x pernah berubah.. tetap nak jaga hati dan perasaan org.. sayang awak selamanya..

s/s :- masa muslim baca blog aku tdi, dia sengih sorang2.. huhu.. kawan2 die perli.. mek nak ko stu dunia tahu kisah ko.. ley buat novel ni syial.. huhuhu

No comments: