Thursday, May 6, 2010

aku jatuh cinta lagi!!!!

hehehe... i'm very happy and i most the beautiful gurl in da world.. weii beragak ahh jue.. bek bos.. huhu... muslim yang ku sayangi saya cukup bahagia dengan adanya anda kembali.. camne nak ckp ahh.. bunga yang nak mampus dah makin subur dek cinta yang anda berikan.. perhh...

untuk yang entah ke berapa kali saya dah jatuh cinta lagi dengan awak.. hehe.. sepanjang kter kenal and kawan dan menjalinkan hubungan mang berkali2 saya asek terjatuh.. panahan cinta kamu terlalu kuat sampai x terdaya nak menolak.. well, cinta itu dapat di rasai di hati dan jiwa saya..

rindukan kamu selamanya.. makin hari makin sayang dan saya janji xkan tinggalkan kamu cam dulu.. saya bukan materialistik itu yang saya akn buktikan muslim... saya tak nak tinggalkan kamu kecualilah kamu tinggalkan saya.. saya terus menunggu hingga hujung nyawa... kerana hanya denganmu aku menjadi aku.. hanya kamu mengenal diriku yang sebenarnya.. aku merindu diriku itu.. so, jue yang lama pliz come back to me.. i want u rite now...

s/s :- hingga hujung nyawa tue lagu favorate aku dlu.. urmm.. mang kena sgt lah..

No comments: