Sunday, May 2, 2010

kembali keseorangan..

tbe2 aku sedih.. tacing2.. wei.. mu nak exam esk pagi gi study.. "mood xdok guanenye nak study" kata hatiku.. balas nawaitu.. "lupakan yang lain.. focus".. balas hati kembali.. "aku cuba.. study2.."..


muslim dah gerak lek melaka.. so, tggl aku terkapai2 kat cnie.. 9hb nie aku dah lek kuantan entah ble dpt jumpe.. majalah CLEO aku kat kaulah muslim.. xbaca agy tau.. tp xpelah.. bia dia bwk balik.. biar english die pandai cket.. semalam aku hepi rini.. aku x hepi aku sedih.. aku xnk dia blek aku nak die dok cnie.. argghhh.. nonsense aku benci perasaan nie.. dah2 jue control2.. gi study.. study study.. 


tax.. aku xsentuh agy pape.. mood ble nak dtg nie.. tax yang ku sayangi esk ku tulis format jew ahh.. carry mark pon xtau bpe agak2 tggi x?? silap2 dpt bwh 20.. huhu.. study2..

2 comments:

mohad said...

selamat ber blog..

Jue said...

selamat jugak..