Monday, May 17, 2010

aku kena kuat..

buka hatimu - armada

Aku telah lelah mengikuti
Semua langkah kakimu
Dan mengharap bisa memiliki
Berbagai cara telah aku lakukan
Untuk hidupmu
Hingga aku mengorbankan hidupkan

Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Betapa sakitnya
Betepa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada

cempaka di rembulan - spring

Doa sepiku ini
Dihiasi bunga cempaka
Mengiringi kembaramu

Cinta yang asli
Oh kekasih ku...
Kerinduan bersama masih bermain di jiwa
Engkau tetap kucintai
Namun rembulan tak mungkin berkembar siang

Di tepiku kenangan silam
Mengusik-usik naluri ini
Di depanku hidup yang tanpamu
Kau kekasihnya pencinta yang abadi...
Oh... Pencinta abadi

Hanya jemarimu telah digantikan
Dingin salju dan air mata
Yang kian lenyap dan terbenam

Kerana syurga yang kita idamkan
Kita terpisah di dalam igauan
Engkau hampiri aku yang tertinggal menantikan
Saat-saat bersamamu...


lagu ini muslim suh aku dengar,.. aku pentingkn diri aku sendiri je kadang2 kn. aku selalu nk dia ada dekat aku.. aku nak semua kembali seperti dulu sedangkan sekarang semuanya lain.. aku bahagia sangat bila tgk dia gelak, senyum dan aku xpernah puas menatap wajahnya.. bila ada dengan dia aku tenang setenang nye.. xtaulah kenapa aku x hiraukan masa yang berlalu.. yang aku tahu aku inginkan nya.. bila waktu sudah makin hampir ke hujung.. aku xmampu nak melelapkan mata.. aku hanya ingin memandang dan terus menatapnya sebab aku tahu kita susah nak bertemu.. jarak telah menjauhkan diri kita yang dulunya amat dekat.

saya kena kuat sekarang. bukan untuk sesiapa tapi untuk kebahagiaan kita. saya sayangkan setiap apa yang saya ada dalam hidup. budak yang degil ni sedia nak dengar cakap awak. papepon saya tau awak sayangkan saya di dunia dan akhirat. begitu jugalah apa yang saya nak.


No comments: