Friday, May 7, 2010

Mawar Berdarah...



pesal tukar nick nie?? kenapa jue? aku ingatkan spe rupanya ko.. pehal tukar nama x kasitau?? wut means?? mcm2 feedback aku dpt sejak tukar nick.. npelah aku pilih nama tue.. urm.. xtaulah.. tbe2 idea dpt nme tue jew..

mawar tue simbolik pada perasaan.. darah tue adalah luka yang kembali berdarah.. luka kat hati aku berdarah sebab ade orang kutuk ex aku byk sgt.. aku sayang die lantak aku lah nak blik ke dia.. ko sibuk npe.. luka nie jugak di sebabkan aku sendiri.. yang ske membuatkan hati terluka dek perasaan yang bercelaru.. di simpulkan di sini aku x kuat mempertahankan cinta kami hingga aku sanggup meninggalkan dia.. jue.. biarlah garuda dtg menghancurkan, tlglah jadi manusia yang kuat..

mawar berdarah.. gabungan yang cukup perfect.. aku sebenarnya sukar di tafsirkan.. mungkin mawar adalah bunga yang berduri pabila di sentuh mungkin jika tidak berhati2 tangan anda mungkin akan berdarah..

No comments: