Monday, May 10, 2010

kembali pulang

kekasih yang dulu hilang..
kini dia sudah kembali pulang..

yup.. aku sudah kembali.. kembali ke mana? ke tempat asalku.. tempatku di lahirkan.. tempatku membesar dan tempat aku mengenali erti cinta padanya... dah yang paling seronok dia juga telah kembali padaku.. dialah orang yang ku sayang2 dan ku julang2.. huhu..

jumpa family? mang seronok lagi seronok nak tggu along kawen.. x sbr nak berkumpul ramai2.. al-maklumlah nak jumpe abg sepupu yang cukup syg kat adik sepupunya yang sorang nie.. dari kecik sampai besar di manjakan..

jumpa muslim?? perancangannya mungkin xlama.. nak gi melaka secara berjemaah.. huhu.. rindu kat dia sangat.. i miss u so badly lah katakan.. hari2 yg di lalui cukup indah.. bak kata pepatah jepun lah.. kita akan bahgia 100 kali bila bercinta.. ni bkn 100x tapi siang malam tersenyum sendiri.. harap2 x jadi cam dlu..

pasal keje plak?? urm.. tgh cari projek.. hope so dapatlah kan.. nak masyuk bukan ley dok diam tp tue keje pas along kawen.. harap2 lah nie lah jalan paling terbaik buat aku.. setahun dari sekarang baru ley nampak.. urmm.. sementara tue ikut ckp en farez tlg die jual nasi kukus..

papepon.. jue settlekan lesen anda.. muslim dah bg waja die kat kamu.. nie yg syg nie..

s/s:- teringat janji kat die dulu.. klu baby de kete nak ltk sticker besar2 nama syg..

No comments: