Wednesday, April 21, 2010

Aku Nak Kawan2 Aku Bukan Kau...

pagi2 buta camnie dah de yang menaikkan darah aku nie.. klu aku pengsan disebabkan darah yang terlalu tinggi mang lah ko lelaki.. dah ahh menyusahkan idup aku, serabutkan otak aku pon ade...

buat en apez yang ku sayangi... sorry, klu aku xde ruang yang cukup nak dengar masalah ko.. aku dalam suasana yang tegang utk menghadapi peperiksaan.. bro, ko mang sahabat aku dunia akhirat.. daripada aku pilih mamat tue bek aku pilih ko jadi laki aku.. hati senang, jiwa x sakit.. but kter kawan samapi hujung nyawa..dan sampai ke syurga kan kan..

buat bro apez yang ku kasihi jugak... akan ku cari masa terluangku utk ku berikan padamu.. xmo serabut2.. klu ko nak aku gi bunuh pompuan tue pon boley.. aku nga serabut aym nie.. cket agy nak masuk hospital mental.. Buat seorang lelaki yang xphm bahasa melayu.. tolong lah tinggalkan aku, jgn ganggu aku.. aku mintak tue jew.. sebab aku x perlukan ko.. pe aku ada dah cukup.. aku nak kawan2 aku bukannya lelaki cam ko..

dan dapat ku simpulkan di sini.. jangan down sebab benda yang x patut.. masa depan ko bukan kat tgn orang len tp diri sendiri.. masa depan aku hanya aku yang tahu.. aku boley cakap TIDAK.. aku x akan terima orang yang aku xske pushstop... dah2 pi sambung study ais.. hati pon dah lega.. majulah ais utk technology...

No comments: