Sunday, April 11, 2010

my next vacation..

i need rest.. i need new environment and new people besides me.. i'm not bored but i need to adopt a new things in my life.. skrg.. sedang mengira budget for next trip.. where and where?? budget lebih kurang rm300 utk 3 days 2 nite.. i thinks enough if i'm alone with nobody beside me.. nt kne payung dia xnk ahh..


mne nak gi nie.. idea pat dtg.. tempat yg x prnah gi agy.. nak gi pulau tp x best jap sangat.. nak gi bali kne tggu nak surf nye program.. so, where should i go?? xnk dok jengka nie terperuk.. i need fresh air.. hahaha.. 

nak lepak kat cnielah

kat cni pon cara...

yusuf dah berkali2 col.. suh gi kl.. kmarul pon dah bg green light dia nak amek aku klu smpai kl nak ajk lepak gan apez n kwn yg len.. rindu kat dorunk.. manakala aku teringin nak gi kedah tgk tempat adik aku belajar dan otak aku jugak teringin nak gi ganu.. tgk penyu bertelur.. nak gi aner nie.. before aku menamatkan zaman bujang aku nie.. aku nak abeskan masa single aku sorang2.. aku xnk menyesal.. so, tlg phm sy yek.. sy perlukan ruang dan waktu utk berfikir.. 

5 comments:

Anonymous said...

datang kat i je lah sebelum menamatkan zaman bujang u.

Jue said...

eiii.. ntah spe2..

Anonymous said...

meh sini baby meh bb jue

Umar said...

woi...ini sudey lebey..
bakal tunang aku tuh!!!

Jue said...

ehh.. ko spe.. b'agak ahh.. melampau tue