Thursday, April 15, 2010

x ku sangka2.. cter best dowh.. rugi x baca..

sedang aku busy menelataah.. tbe2 terajin plak diri ini nak meninjau blog2 yang aku follow.. blog aku follow dan rajin ku tgk adalah.. blog ika, acap dan lain2.. sekamar rindu salah stu blog yang ku rasakan ckup menarik...
topik yg hot and best.. nie topik yang aku baca 8 jam lepas.. terkejut gak aku tapi ni pengetahuan.. nak tahu x camne nak detect gurl yang xdok dara.. hah!!! jue ko nie x bertapis.. lantak ahh.. aku malas nak tapis.. tapis xdok kat cnie.. hehehe.. so, rajin2 korunk just klik link nie..
.http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2010/04/tanda-tanda-gadis-sudah-tiada-darasatu.html

nie sekadar pengetahuan korunk tapi jgn plak percaya 100%.. selamat menimba ilmu baru.. sekian dari saya.. jue dah pi study tax..

2 comments:

Anonymous said...

keh3...ade byk lagi tanda2 tp blog tu x mention...

Jue said...

a'ahh.. byk tp hakikatnye.. ssh nak detect.. kecualilah suami perempuan tue sendiri..