Saturday, April 10, 2010

aku x ley time..

saat aku menaip blog ini.. hati aku berkecai.. antara rasa yang aku sendiri x phm.. aku sayang dia.. aku sayang dorunk.. ko dah remove aku dr friend siap ckp jgn request lg.. angah pe slh aku.. aku bt slh ke?? pompuan tue.. sbb brg yg ko bg aku x sampai maybe tue slh aku.. perempuan tue suh aku buang tp aku siap suh  mber aku anta.. salah aku ke angah.. perempuan tue x layak utk ko.. aku x ley trima ko blek kat dia.. tp klu tu ko nak aku xkn halang..


aku sayang kat ko.. kter dah kawan lama.. xpelah.. aku redha.. ko ley buang aku tapi jangan buang kawan2 ko yang len.. pasnie, aku xkn ade kat mne ko ade.. ckuplah kenangan kter.. thanks sbb pernah jaga aku dlu.. sanggup dengar masalah aku.. aku sedih.. tapi aku masih ada apez dan yang len.. aku ttp dengan prinsip aku..  aku sanggup tgglkan bf aku yang xpaham persahabatan aku dengan korunk... sebab korunk je sahabat terbaik dalam hidup aku..




kenangan akan tggl kenangan

selamat tinggal angah.. cukuplah pe yang berlaku.. 

2 comments:

Anonymous said...

mana satu angah,tuh lah ko jue sengal sangat.

Jue said...

eley.. sodap ckp kat aku.. aku gan die dah kwn lme tau bukan shari dua.. bengong ahh klu nak ptskan persahabatan demi gurl yg knlnye x lme cm die knl aku.. angah yg dok sblh aku tue.. yg pling ensem.