Friday, April 9, 2010

dalam dilema

masa makin berlalu.. aku pon dah upgrade.. dari xde pape kepada ape2.. klu bahasa dak2 cnie dah jadi "brother".. hahaha.. tapi aku "sister".. xley time ayt nie.. aku pon dah makin buntu.. kenapa orang yang aku sayang sering tinggalkan aku?? aku x pasti pe aku rasa skrg tp aku tahu aku xmampu nak trima tekanan lagi..

this morning i got the new news. demmit.. its make my heart hurt a lot..hati ku tertanya2 sendiri.. dalam keadaan x percaya dan x dapat terima..

 papa, anak papa dah besar ke?? papa, betul ke anak papa nak kena pinang.. papa.. anak papa x tunaikan janji kat papa lagi..amanat yang papa berikan.. papa.. i need u beside me now.. i miss u a lot.. i need u to hug me and cry on your shoulder.. papa.. i want meet u..

mama.. betul ke pe mama buat nie?? masa depan anak mama kat tgn mama.. memang ju salah sbb kenalkan dia kat family.. mama rasa papa bg x benda nie terjadi klu dia ada?? ju ank manja papa, ju tahu papa x kan benarkan ju hidup dengan orang yang x mampu sayang ju. ju tahu papa x kan biarkan hati ju terluka cam sekarang.. ju xkn cari lelaki kalau papa ada dalam hidup ju tapi hidup ju kosong tanpa papa..  xde orang nak manjakan ju.. xde orang ley protect ju.. ju nak cari orang cam papa, yang bukan sahaja tabah but he the perfect man in the world.. tapi ju  xjumpe lelaki camtue mama.. ju perlukan lelaki camtue utk hidup, lelaki yang boleh m'bentuk ju bukan mengikut, lelaki yang boleh menurunkan ego ju, bukan menambah, dan yang penting lelaki yang x kan mengukit.. sbb jue nie degil..

papa.. plizz come into my dreams and hug me tonite.. ju perlukan kekuatan papa.. ju benar2 rindukan papa.. ju dah lama x melawat papa... ju nak jumpa papa.. ju nak ceritakan segalanya biar ape yang terbuku di hati hilang.. ju dah x tabah cam dlu lg.. ju x mampu papa..


2 comments:

D said...

0k aku nanges bace ni..kuat k jue..

Jue said...

aku dah nages pon ika..