Thursday, April 1, 2010

kau boleh blah..

blog aku nie aku poskan utk seorang lelaki... yang pernah hadir dan kucar kacirkan idup aku.. well.. aku tak pernah tenang sejak ada die.. aku x jadi diri aku sendiri.. so??? please lah sedar diri, sedar waktu dan ruang yang pernah aku beri kat ko.. lelaki? ko bertuah sebab kenal aku, dapat pe yang kau nak.. tapi aku x bertuah sebab kenal lelaki cam kau.. blahh lahh.. jangan tunjuk muka kau depan aku.. Hidup aku biar aku yang atur..
aku bukan kurang ajar tapi aku byk belajar.. jangan nak tunjuk baik depan aku, sebab kau memang x baik.. Aku ade hidup aku.. aku xnk kau ada sekali sebab kau x layak hidup dengan aku..

aku dan hidup aku.. sentiasa ceria wlu kau xde.. 

aku de kawan2 aku.. aku sayang dorunk.. Aku xkan sayang ko cam aku syg dorunk.. Kenapa?? Sebab pe yang kau cakap.. Aku sedar aku spe?? seorang pelajar yang xtau lagi futurenye camne.. Aku sedar aku seorang ank yang kne patuh cakap mak aku tapi bukan cakap kau.. 


reality nye.. kau tue bukan spe2 dlm hidup aku.. and thanks for everything u do.. pe ko buat ko dah dapat ganjaran.. so, aku dah xsanggup hidup dengan adenya ko dalam hidup aku.. Aku nie kan perempuan jalanan (tue pe ko ckp).. so, aku nak crik lelaki jalanan yang kaya jew.. ko tue buley blah..


so, hati aku dah tenang.. Aku minta maaf atas semua ni.. Aku bahagia skrg.. Aku dan hidup aku tanpa ade kau mungkin tue yang terbaik.. 




aku ingin selamanya begini.. 



No comments: