Monday, April 26, 2010

Taman negara...

i hav sumthngs to tell.. i'm in love.. huhuhu..wit whom?? with this picture and the person in the picture.. when?? i'm not too sure but almost 3 years i search for this people.. for what?? to say about this lovely picture very nice and i love it.. hahaha.. i fall in love wit the guys in this picture because he said me sweet.. and at that time "rasa cam nak terjun sungai pahang".. 

hencem x?? ku terpikat...

sebenarnya.. sedang aku melihat balik picture2 kat fs, myspace and so on.. aku jumpe lah pic nie.. nilah buktinya aku pernah menjejaki taman negara pahang suatu ketika dulu.. "weii.. minah.. orang pergi sne xpakai bju nak gi shopping mall lah..".. terkenang kembali kata2 kawanku itu.. mana ku tau taman negara xdok shoping mall...  aku hanya membawa pelancong..



seronok kot nek canopy walk way.. AMARAN.. kepada yang gayat cubalah yek.. bru anda tau kegayatan anda tahap mana.. huhuhu.. nanti ada masa, duit banyak.. mat salleh dlm gambar tue ade.. aku nak gi sne.. dengar cter canopy nie dah di panjangkan.. so x sbr aku nak menyambung journey... Back to nature.. 

s/s :- mula2 nek cam nak pitam pastu terus ilang perasaan tue.. di gantikan dengan.. aku nak terjun ley x?? huhu.. sempat aku meninjau2 ke bawah ne tau dpt jumpe binatang peliharaan syakirah dan haiwan paling femes kat jengka.. huhuhu...

5 comments:

D said...

aku dh naik jugak canopy walkway tu..gayat siot,tp best gile..bangge dpt abeskn..hohho

Jue said...

tau xpe.. sesuai tuk hilangkan gayat kan.. hahaha.. jom kter pi agy.. nak men bot cruise die.. best gler..

Umar said...

me like back to nature also..
hee..1000x "like"

Anonymous said...

da maju ke kwsn tuh...ke still x berubah...pnuh ngan utan..ahaha

Jue said...

da maju lah.. gi sne ngorat mat salleh.. shining2 kot awek2 cnie sume pandai cakap omputih..